16.11.06

ass, vaba, dzicie...

еду сёньня я ў мятры значыцца, і ўсё перажываю, як гэта так, што 1 студеня ў ноль ноль нуль менсктранс наш скасуе нафіг гадзіны пік, як гэта, думаю, так, а як жа нашыя спрадвечныя беларускія якасьці – сяброўства, зьяднанасьць, традыцыі нашыя ўрэшце рэшт, дый зіма на двары, а тут цяпло будзе ўпустую расходавацца, невядома што з тым газам будзе, а тут яшчэ і ў тралейбусах не пагрэешся, не адчуеш суайчыньніцкага пляча...

але тут мае думкі перарваў голас робата-інфарматара ў тым мятры, мне тут людзі запісалі, бо я сам такога ня ведаю як перадаць: УСКОРЪТЕ ПОСАДКУ, ОСВОБОДNТЕ ДВЕРN.

я нічарта не зразумеў, што гэта значыць, дый шчэ гэнае ррр ён сказаў, як бы яму хто язык прышчапіў ды з рота пацягнуў. во што такое ускорце? а мо гэта ўзворце, мо ён пра ворыва што кажа, што араць пара, дык даўно ўсё ўзарана, у каморы запіхана, ды ў слоікі закатана, дый хто пасадкі ўзворвае, іх трэ спачатку сабраць, карацей не ўцяміў я, не дапетрыў. але во гэтая другая, во гэтае во пра ass, ваба, дзіце, ды шчэ дзьверы... Прабаче, я аж зачырванеўся і ўспацеў, дый людзі вакола нейк шпарчэй зашавяліліся. ну штэ гэта за пэдафільскі інтэрнацыянальны код: што гэта значыць: ваба, дзіце і ass, я пра дзьверы ўжо маўчу, і гэтае пасадка мо й не пасадка зусім, а ПА САДКУ? ПА ДЗІЦЯЧЫМ САДКУ ВАБА ДЗЕЦІ ASS УЗВОРВАЦЬ? Што ж гэта за паскудзтва такое? Ледзь ня плюнуў на дзецюка старэйшага за мяне ўзросту (недзе на пару тыдняў), якому толькі што саступіў месца па просьбе гэнага робата-пэдафіла.

такі во стрэс

No comments: