5.12.06

гістэрыка №2, альбо гульлівая разьвітальная паштоўка francisku_n

Мяне проста ад іх ванітуе
мЯне напрыклад проста ванітуе
Я не спажываю НН як "прадукт"
Напрыклад калі я чытаю чарговы тэкст Віталя Тараса - мяне проста ванітуе...
Парадаксальна, але замест таго, каб скардзіцца што "сапсавалі газэту", я думаю што гэта і ёсьць крытэр яе пасьпяховасьці.
А чаму б вам не ўзяць у мяне інтэрвію ў НН?
Гэта велмі спакусьліва але некарысна для мысьляра, калі вакол цябе пачынаюць бегаць журналісты і крычаць: ах, якая гэта зьява!
Мае сябры і прыяцелі - а такіх дастаткова шмат - і я сам - адчуваюць сябе проста расьцінсутымі
Гэта ІХ расслабляе
Я даўно ўжо адчуваю сябе перпендыкулярна.
А ёсьць куды пісаць - іншае мейсца?!
няма чым дыхаць (мне) у гэтай культуры.
я задыхаюся ў гэтай (суб)культуры... злых і помсьлівых падлеткаў...
Ёсьць адчуваньне нейкай абсурднасьці таго што адбываецца:
Я паціху перастаю разумець
звар’яцеў на 50 старонцы!
Мне таксама падабаецца Рудкоўскі
Хопіць пра Рудкоўскага. Усё. Кропка.
Бывый, Наша і Ваша Ніва. Канец тэмы.

"усеагульная нянавісьць" вядома мэтафара :))
але штосьці ў гэтым ёсьць




p.s.

Чытаць было очэнь сьмешно
зь некаторымі здарылася істэрыка (№1)
Меньш за ўсё мне хочацца цешыць публіку
Акудовіч як улюбёнец медыяў нумар адзін прадумаў нават тэрмін - самапрафанацыя.
Дасталі! Знайдзіце мне карэктара

Можна толькі параіць прачытаць яшчэ раз.



тэкст па-хамску выдраны злым і помсьлівым падлеткам™ з апошніх 20 допісаў ©

No comments: