24.2.07

bitva bitrejdaŭ

Načytaŭšysia roznych roznaściaŭ pra toje, jak liepiej ściskać muzyku, i vyrašyŭ spraŭdzić “ulasnavušna”, tym boľš što źjavilasia nahoda ŭ vyhliadzie irivera t10.
Takim čynam, byla vybranaja achviara: zahadačnaja piesienka halasistaha Harketa z A-Hi — “Velvet” — i pierakaŭbašanaja ŭ:

1. ogg 64
2. ogg 124
3. ogg 168
4. ogg 256
5. ogg 499 (oj, mama!)
6. mp3 256
7. mp3 198

Uliez u SHP805 i pačaŭ ekzekucyju biez nadzieji što-niebudź učuć.
Alie roźnica miž 4 i 1 vyliezla adrazu, i 1 adpraviŭsia ŭ Trashliandyju.
Miž 2-7, kali nie prydziracca, možna bylo i nie zaŭvažyć roźnicy. Alie ž ja staraŭsia!
Niedzie ź piataha pierakliučeńna miž 4 i 3 ja narešcie zasiok mienšuju “rechavaść” recha! heta niedzie 58-ja sekunda treku!
I jak što ja viedaŭ fišku, to zlavić hetuju blachu ŭ 2 bylo nieskladana.
Miž 5 i 4 nie pačuŭ nijakaj roźnicy. Nu nijakaj. No.5 z svajimi 15Mb adpraviŭsia śliedam za 1,2,3.
Zastavalisia “varahi”. 6,7 biezdakorna prajšli test na “recha”, alie abodva hučali trošku hlušej za svajho oggaŭskaha kankurenta. A ja nie liubliu hluchaśći. Tamu 6 i 7 paliehli achviarami majoj hustaŭščyny.

Tak što moj iriver budzie chavać ogg 256, choć mp3 jamu padabajucca boľš.

No comments: