15.2.08

камэндант

бо там унізе уверсе камэндант!

На днях в Министерстве образования состоялось совещание, от которого педагогическая общественность до сих пор пребывает в состоянии глубокого шока…
Совещание проводил новый начальник управления социальной и воспитательной работы Виктор Викторович Якжик, который не так давно был назначен на эту должность вместо Георгия Бутрима. Тема совещания была посвящена вопросам организации идеологической и воспитательной работы во втором семестре 2007-2008 учебного года.


Аказваецца, лесьвіца ля стадыёна «Дынама» ад 10-й абшчагі стала для Віктара Віктаравіча Якжыка кар'ернай.
Легендарны камэндант 10-кі перабраўся з патруляваньня начных дыскатэк ды высочваньня чайнікаў з абагравальнікамі ў чынавенскі фатэль, але, калі верыць БП, як быў камэндатам, так ім і застаўся.
Вось толькі ня ведаю, ці будуць новыя «выхаванцы» гарлаць пад піва гітовы прыпеў зь «Мясцовага Часу»

скажы мне, як мне жыць, і што аддаць,
каб на сканчэньні дзён я мог сказаць
Я-я-я-я-кжык!

No comments: