16.3.08

This Is Your Life

...і вы расчыняеце дзьверы і ўваходзіце ўсярэдзіну
мы ўсярэдзіне нашых сэрцаў
цяпер уявіце свой боль як белы шар з гаючым сьвятлом
так, слушна, адчувайце свой боль
боль сам па сабе, белы шар гаючага сьвятла.

я так ня думаю
гэта тваё жыцьцё
файнае да астатняе кроплі
на лепшае ты не разьлічвай...
гэта тваё жыцьцё
і аднойчы яно зьнікне ўвадначас
гэта не сэмінар
гэта ня домік у «дзярэўні»
табе і блізка не ўявіць, як яно там, на дне
толькі спляжаны дазваньня ты зможаш стаць новым чалавекам
мусіш страціць усё дарэшты, каб стаць вольным
нішто ня вечнае
усё паскудзтва
усяму ідзе гамон
гэта тваё жыцьцё
на лепшае і не разьлічвай...
гэта тваё жыцьцё
і аднойчы яно зьнікне ўвадначас
ты ня дзіўны некрануты цуд прыроды
ты такая ж смуродная біямаса, як і ўсё наўкола
мы ўсе часьцінкі супольнай гнойнае ямы
мы гарлапаністае таргатлівае дзярмо сьвету
ты ня твой пін-код ад карткі
ты ня ношаныя транты
ты ня дробязь з партманэту
ты ня рак тваіх вантробаў
ты ня кава зь белай пенкай
ты ня тачка пад пад’ездам
ты ня ёбаная форма
пара сказаць досыць
пара сказаць годзе
пара ўжо ўсьвядоміць, што аднойчы ты здохнеш
пакуль не забыўся што ты пустое месца
гэй вы, хай мне ніколі ня быць дасканалым
гэй вы, хай мне ніколі ня быць задаволеным
гэй вы, адчапіцеся ад мяне з сваёй швэдзкаю мэбляй
гэй вы, адчапіцеся ад мяне з сваім прыгожым мастацтвам
гэй вы, адчапіцеся ад мяне з сваёй чыстай скурай і бліскучымі зубамі
гэй вы, ачомайцеся
гэй вы, до пераймацца, хай усё коціцца да ўсіх чарцей
гэта тваё жыцьцё
і аднойчы яно зьнікне ўвадначас
пара сказаць досыць
пара сказаць годзе
цябе вітае байцоўскі клюб
калі гэта першая ноч
ты будзеш біцца


па матывах трэку “This Is Your Life”, The Dust Brothers, Fight Club Soundtrack

No comments: