30.3.08

zoom будзе гарэць в ОТу

гэта была першая думка, якая прыйшла мне ў башку, калі я пагрузіўся ў серабранскае балота, утрывалілася па ходу трасы ў рознай лошыцкай, дварышчанскай ды брылёвіцкай гразішчы, і паралізавала мозґ па прыбыцьці на КП30 дарэшты.

гэта быў адрыў на адсеў, бязьлітасны і беспощадный.

праўда, мая лютая нянавісьць счэзла ад кайфу на КП зь дзьвярыма на вуліцы, але на фінішы 2 этапу я зразумеў, што яшчэ двух этапаў маё адрываўскае шчасьце ня вынясе, а ад пэрспэктывы трэцяй сустрэчы з вуліцай чкалава кідала ў халодны пот, вось я і вырашыў зваліць зь лепшымі ўспамінамі, узяўшы ад адрыву столькі, колькі змог зьвезьці без клінічных наступстваў.

імхо, з гэтым асартымэнтам магло атрымацца два добрыя «адрывы» і 5 добрых «перавозак».

імхо2, у сакавіку для раварыстаў рабіць трасу, даўжэйшую за 40-50 км, бесчалавечна.

страшна падумаць, перад гульнёй я думаў паставіць сьлікі і памыць ровар

No comments: