6.10.09

vielabanny nastroj


  • 13:01:05: яндэкс прыняў мяне за ўкраінца. ну й няхай
  • 15:02:33: у мяне велабанны настрой, хоць сіноптыкі кажуць пастой, хоць дарожнікі кажуць адстой, у мяне велабанны настрой
  • 17:48:34: zlosnyja śviatošy
  • 19:04:13: у Менск едзе De-Phazz, шкада, што я не хаджу на канцэрты
  • 19:07:49: Памыўся ў велабане, еду, гляджу панура ў зямлю, а тут на дарожцы — вясёлка, сонца, колеры — падымаю галаву — і над велабанам таксама!
  • 20:07:20: на і без таго кончанай велапаласе на Малініна прайшоў чэмпіянат па біцьці пляшак, сямі ўдзельнікам прысуджана званьне заслужаных каладыроў.
  • 20:20:22: і, дарэчы, слова «кончаная» я падхапіў у Харэўскага, а ў яго акурат сёньня дзень народзінаў, дарэчы.
  • 21:37:21: афігець, тэрма пасьля залевынавелабане вісела дзень і ня думала сохнуць, а апрануў — праз гадзіну сухая. праґрэс — крута!
  • 22:12:29: Хацеў напісаць пра кайф ад люстранога велабану — увесь дзень пытаюцца, чаго я лыблюся — а тут ластфм спрасьціў задачку: http://is.gd/3Z32D


Tweets copied by twittinesis.com

No comments: