9.2.11

From Twitter 02-08-2011



  • У такое надвор’е, калі пырскі лятуць з-пад колаў напрасьцяк у твары, транспарт увогуле трэба забараняць. Акрамя А27. Ён ціхі і бяскрыўдны.
  • Ладна, я здаюся. Пра што морсаўская песьня «Мамонаў»? Не вылазіць з башкі, зараза.
  • «утульныя» праекты для масаў як правіла вырастаюць у монстраў, галоўная задача якіх задзяўбсьці табе мозг
  • мне зімовы час, якога няма, ніколі не падабаўся, так што я за медведа
  • мне таксама ўсё яшчэ здаецца, што ў гэтай краіне ўсё яшчэ неадпаведны працэнт годных людзей, так што так, трэба плаціць імігрантам.
  • ёсьць падазрэньне, што інфа пра ўраган крыху разьдзьмутая.
  • ну але зараз пайду павелаветразюю пад вецер маёй краіны.
  • як мне падабаюцца навіны бяз часу публікацыі, якія пачынаюцца з «В ближайшие 1-6 часов [будзе ўсім гамон]». (вам паштовачка, pogoda.by)
  • Не паверыш, 3 апошнія песьні рандомам: «Вецер маёй радзімы», «Айсберг», «Начинается с дождя». Ну, я паехаў, каб ужо душой і целам.


Tweets copied by twittinesis.com


No comments: