30.3.11

From Twitter 03-29-2011


  • «амаль што кожны дзень гляджу ў сваю вакно, цудоўны краявід вітаю я праз шкло…» http://t.co/9X59cV6
  • Дзеці, аддайце велік дзядзю — і катайцеся, а то выквацаецеся па вушы, навучыцеся мацярыцца і пойдзёце піць у пад’езьдзе http://t.co/ihfHef9
  • сёньня ў велакраме (!) залівалі, што антыпракольныя пакрышкі — гэта такія, у якія трэба антыпракольны эліксір заліваць, я ў шосе, дар. рэд-я
  • прывёз у рамонт свой няшчасны зімовы вел, вел заўважна пашчасьлівеў, пабачыўшы гару велаў пасьля году ў пракаце.
  • у мяне ў чацьвёртым firefox’е не рэдагуюцца ґуґлаўскія мапы
  • недзе ў лясах пад менскам ёсьць лагеры падрыхтоўкі кандуктараў, сам паглядзі — людзі ўжо ня ўлазяць, а кандуктар курсіруе па салёне
  • новая велакрама адкрылася побач з кропкай разьліўнога піва, ужо тры такія суседзтвы, цікавая тэндэнцыя…
  • паставіў сябе на месца фаната шакіры — бт стала гучаць ўпаўне праўдападобна
  • Трэба сказаць пра Барыкіна. Барыкін мне падабаўся. У СССР музыка была ў дэфіцыце. Так што падабалася ўсё, што прадавалася.


Tweets copied by twittinesis.com

No comments: