tag:blogger.com,1999:blog-7550051441176283254.post7122233536689448524..comments2013-03-26T01:46:43.534+03:00Comments on pra dukty: раварыст сваім існаваньнем парушае ПДРandrejczykhttp://www.blogger.com/profile/10315096005262045816noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7550051441176283254.post-47405620817296125282008-04-23T09:17:00.000+03:002008-04-23T09:17:00.000+03:001-1 а калі раптам у чувака, які прэ насустрач руху...1-1 а калі раптам у чувака, які прэ насустрач руху ўзбочына скончыцца, ці там пясочак які непраязны трапіцца, куды ён выпхнецца — на дарогу насустрач руху? па-мойму, правапісцы тут не дакумекалі.<BR/><BR/>№1 6-1 гэта ў адказах на тэставыя пытаньні. Ровар мае перавагу. Я сёньня меў перавагу на роўнай дарозе на Нямізе перад Мясьнікяна, а ўсё адно двайны 73-ці бок падставіў. <BR/><BR/>7-2 таксама з тых самых адказаў на гэтыя даішныя білеты. <BR/><BR/>Насамрэч, усе правілы такія чыста тэарэтычныя. І хочацца спадзявацца, што даішнікі таксама разумеюць, што бясьпека ў канкрэтнай сытуацыі куды важнейшая. Глупа спыняцца роўна перад белай лініяй, калі пад'яжджае машына й становіцца на паўкорпуса паперадзе. Каб выжыць, трэба парушыць правілы больш за аўтамабіліста й выехаць наперад ды стаць перад ім. Пры колькасьці такіх аўтамабілістаў блізкай да 100% «парушаць» правілы такім чынам варта загадзя й на кожным сьветлафоры. Ну але гэта асобная тэма. <BR/><BR/>Затое цяпер ведаю, як выглядае цнатлівы, ідэальны, не разбэшчаны рэальнай дарожнай сытуацыяй раварыст. Спадзяюся, ДАІ разумее, што ў прыродзе такіх не існуе.andrejczykhttps://www.blogger.com/profile/10315096005262045816noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7550051441176283254.post-18434162227024718392008-04-22T18:24:00.000+03:002008-04-22T18:24:00.000+03:001-1 и 3-3: да, таковы правила...6-1. ого... а где ...1-1 и 3-3: да, таковы правила...<BR/>6-1. ого... а где про это?<BR/>7-2. а где запрещено опережение велосипедистом? Объезд препятствия 100% разрешен, а про неподвижность препятствия ничего не сказано.<BR/><BR/>PS дальше тоже хватает веселостей - например, 2-7-2 и 3-8-2: в темное время суток велосипед нужно вести по ходу (п.19), а в светлое ты обычный пешеход, марш на встречную (п.17.1).Anonymousnoreply@blogger.com