7.6.07

дзе назвы вуліц маюць сэнс

Старыя назвы некаторых віцебскіх вуліц.
Дзіўна, што іх дагэтуль не было ў інтэрнэце.


Старыя назвы некаторых віцебскіх вуліц
сёньняшія
колішнія
Азіна 1-я
Нагорная
Арміі 43-й
Петраградзкая

Баўмана
Аляксееўская
Беларуская
Рыначная
Берасьценя
Акружная
Броўкі
Прамысловая
Будаўнікоў праспэкт
Паўднёвая магістраль
Будзёнага
Стараманастырская
Валадарскага
Нова-Пятроўская (паўдн.)

Працавітая (паўн.)
Варэйкіса

Кракелеў 1-ы завулак
Вастрацова
Прадзільная 2-я
Гагарына
Суражская,

Суражская шаша
Газэты “Правда”
Уваскрасенская

(ад Калініна да Леніна)

Духаўская

(ад Леніна да Гапеева ручая)
Гарадоцкая 13-я
Вялікая Палявая

Гарадоцкая 14-я
Палявая
Гарадоцкія вуліцы
Касьцёльныя завулкі
Гараўца
Бальнічная
Генерала Люднікава
Гутараўская,

Садовая 1-я
Герцэна
Вялікая Мяшчанская,

Вялікая Грамадзянская
Глінкі
Прагонная
Гогаля

Духаўская Набярэжная
Гогаля праезд
Селязьнёў завулак
Горкага Максіма
Новаманастырская
Грыбаедава
Ветраная 2-я
Даватара
Нікольская
Дзекабрыста Гарбачэўскага
Саратаўская
Дзімітрава
Канатная
Дзімітрава праезд
Малы Ганчарны завулак
Еўсьцігнеева
Шпітальная

Жасткова
Смаленская 4-я,

Сазонаўская
Зеленагурская
Новаастравенская
Зяньковай
Папярочна-Пятроўская
Ільінскага
Верхненабярэжная,

Верхняя Набярэжная
Калгасная 1-я
Трыгубская
Калініна

Заручаўская
Камісара Крылова
Усьпенская,

Багародзіцкая,

Саборная (?)
Камсамольская
Ніжне-Пятроўская,

Каменная
Камуністычная

Вялікая Багаслоўская (паўдн.),

Малая Багаслоўская (паўн.)
Кандрацьева
Папярочна-Ільінская
Касманаўтаў
Кальцавая,

Кавальская
Кастрычніцкая вул., праезд
Верхнепятроўская

Кастрычніцкі мост
Красны мост
Кірава
Вакзальная
Кальцова
Скразны завулак
Красіна
Кактаніцкая
Куйбышава вуліцы

Фірсавы завулкі,

Пескавацінская набярэжная
Куйбышава праспэкт
Траецкая,

Лягерная
Купалы Янкі
Біб(і)кін завулак,

Хайкіна завулак
Кутузава

Крывая
Ламаносава
Артылерыйская
Леніна
Вялікая,

Ілямніцкая,

Старасуражская

Пецярбурская,

Смаленская

Леніна парк
Усьпенскі парк,

Усьпенка,

Узгорскі парк
Ленінградзкая
Гарадоцкая шаша
Лявонава
Ялагскі 3-і завулак
Лякаматыўная

Ялагскі 1-ы завулак
Маркса Карла
Новаманастырская
Маскоўскі праспэкт
Смаленская шаша
Мічурына
Янаўская
МОПРаўская 7-я
Сьнігіроў завулак

Мясьнікова
Вінны тупік
Някрасава
Вялікая Ялагская
Панковай праезд
Тралейбусны праезд
Паўлава Акадэміка
Шкляная (прыблізна)
Полацкая 3-я

Юр’еўская
Полацкая 9-я
Растанная
Путны
Спаская
Пушкіна
Пушкінская,

Тэатральная
Пушкіна сквэр

Дваранскі сквэр
Разіна
Вілейская
Рэвалюцыйная
Вялікая і Малая Ільінская
Савецкай Арміі
Шашэйная,

Нікольская
Савецкая

Палацавая
Садовая 3-я
Гутараўскі 2-і завулак
Садовая 4-я
Галубятніцкая
Свабоды плошча
Саборная плошча
Смаленская плошча
Конная плошча

Суворава
Узгорская
Сьвярдлова 11-я
Юр’еўская
Сьвярдлова 5-я
Ялагскі 4-ы завулак
Сьвярдлова 7-я, 6-я
Ялагскі 6-ы завулак
Сьвярдлова 8-я

Кацярынінская
Сьвярдлова 9-я
Казарынаўскі завулак
Сьмятаніна
Каапэратыўная 2-я
Талстога
Падзьвінская
Урыцкага
Афіцэрская (зах.)


Варапаеўская (усх.)
Фрунзэ
Задунаўская,

Руская
Фрунзэ 5-я
Іванаўская
Фрунзэ парк
Архірэйскі парк
Харужай Веры

Могільнікавая
Хмяльніцкага
Сянная плошча
Цітова
Полацкая шаша
Чапаева
Кінафабрычная,

Тулаўская
Чарнышэўскага 1-я

Баранаўская
Чарнышэўскага 3-я
Манежная
Чарняхоўскага праспэкт
Лучоская
Чкалава
Аршанская (прыблізна)
Чкалава завулкі
Дзьвінскія завулкі

Чыгуначнікаў парк
Ялагінскі сад
Чырвонабрыгадная 2-я
Пакатная
Чырвонага партызана
Гразна-Пятроўская
Чэхава
Ветраная
Шаўрова

Фальваркаўская
Шрадэра
Тадулінская
Шчарбакова-Набярэжная
Раства-Набярэжная
Энгельса
Багаяўленская
Яноўская-Набярэжная
Прасмушкі

Янушковского
Барвенная


паводле:
Витебск. Энциклопедический справочник. 1988
Энцыкляпэдыя гісторыі Беларусі. Т.2. 1994

1 comment:

Anonymous said...

А хорошо: Большу и Малую Богословскую переименовали в Коммунистическую.
Черный юморок такой.