28.10.07

радыёз-тазікам-FM

Плеер уначы запісаў мне песеньнку, якую...
зрэшты, камэнтаваць я гэта ня ў стане.
Адно скажу, што зьнянацку я ледзь не разьвітаўся зь нядаўна зьедзеным сьняданкам...

Каб трындзец ва ўсёй сваёй паўнаце не ўваліўся ў ваш мозґ адным махам, сьпярша lyrics:




лайлайлалала лайлалла
лайлайлалала лайлалалала

Сколько бы ни прошло лет,
мне будет дорог каждый рассвет,
как солнечный свет.
Запах полей и лугов,
скошеных трав и походных костров,
хвойных лесов.

Эй, давай, запе/ивай, страна родная!
Песня нашей любви в сердцах пылает.
Ты бульбашь, я бульбашь —
мы это знаем.
Так давай, запе/ивай, страна родная!

Сколько бы ни прошло дней,
я все равно буду думать о ней,
лишь только о ней.
Это мая Беларусь,
я же бульбашь, и я этим горжусь,
я очень горжусь.

Эй, давай, запе/ивай, страна родная!
Песня нашей любви в сердцах пылает.
Ты бульбашь, я бульбашь —
мы это знаем.
Так давай, запивай, страна родная!

лайлайлалала лалалла
лайлайлалала лайлалалала


калі ёсьць ахвота, можаш загрузіць зацаніць (OGG, 0,9 Mb)

upd: Родзіна, дзякуючы сп. знайшла героя! Гэта Саша Немо. Тут можна пакайфаваць па поўнай праграме, у тым ліку спампаваць гэтую клізмузыку ў пяцімэгабайтнай якасьці.

No comments: