Керівництво Люксембурга планує пересадити 10 відсотків автомобілістів на велосипеди
Чому у Страсбурзі, або ж у Нідерландах так багато велосипедів? Тому що політики протягом десятиріч дбали про облаштування безпечних доріжок для велосипедистів. А також надання можливостей для паркування.
У Люксембурзі, говорить він, поки що дуже небезпечно. А от як створять усі умови, можна буде авто зачинити в гаражі. Турмес впевнений, що так само зробить і більшість люксембуржців. Адже відповідно до опитувань громадської думки, відмовитися від комфортного авто готові 50-60 відсотків населення.
У Нідерландах, приміром, щоб заохотити людей їздити на роботу на велосипедах, створили такі умови, що співробітники можуть на роботі приймати душ.
А ще у Нідерландах парковки побудували подалі від офісних кварталів, так що окрім як велосипедом туди не дістатися.
Поки ж Люксембургу порівнювати себе із Нідерландами не варто. Такої кількості велосипедів - по одному на душу населення - тут немає.
27.3.07
сяджу аблізваюся-3
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment